Абай облысы білім басқармасының
Семей қаласы білім бөлімінің
"19 жалпы орта білім беретін мектебі"
"Средняя общеобразовательная школа №19"
Отдела образования города Семей
Приемная
+7(7222) 42-17-80
Бухгалтерия
+7(7222) 32-66-44
Версия для
слабовидящих
Қаз | Рус |
» Материалы за Апрель 2025 года » Страница 3
"23 сәуір- Ұлттық кітап күні" апталығы аясында мектеп оқушылары "Кітап өмірін ұзартайық" атты кітап жөндеу акциясына қатысты.
16
апрель
2025
"23 сәуір- Ұлттық кітап күні" апталығы аясында мектеп оқушылары
"23 сәуір- Ұлттық кітап күні" апталығы аясында мектеп оқушылары "Кітап өмірін ұзартайық" атты кітап жөндеу акциясына қатысты. Мақсаты: кітап оқудың пайдасын түсіндіру, кітапты ұқыпты ұстауға үйрету. #Ұлттықкітап_күні #Біртұтас_тәрбие_Абай_облысы_Семей
8 сыныптар арасында "Жігіт сұлтаны - 2025" байқауы өткізілді.
10
апрель
2025
8 сыныптар арасында "Жігіт сұлтаны - 2025" байқауы өткізілді.
"Мектептегі сынып жетекшінің рөлі" тақырыбындағы сынып жетекшілер онкүндігі аясында ағымдағы жылдың 10 сәуір күні 8 сыныптар арасында "Жігіт сұлтаны - 2025" байқауы өткізілді. Іс-шараның мақсаты: қазақ халқының салт-дәстүрін, мәдениетін, ұлттық құндылықтарын жастар арасында дәріптеу және жас жігіттердің өнерін, білімін, тапқырлығын, шеберлігін таныту. Байқау қорытындысы бойынша 8 "А" сынып оқушысы Шәкірт Жантөре ""БАС ЖҮЛДЕ" иеленді,  8 "Б" сынып оқушысы Даниярұлы Надир" Өнерлі жігіт" 8 "В"
"БП.Жасанды интеллект білім беру сапасын жақсарта алады деп санайды: қажеттілік пе, әлде артықшылық па?"
09
апрель
2025
"БП.Жасанды интеллект білім беру сапасын жақсарта алады деп санайды:
2025 жылдың 9 сәуір күні "Біртұтас тәрбие" бағдарламасының" Ұшқыр ой алаңы" жобасы аясында "Мектептегі сынып жетекшінің рөлі" тақырыбындағы сынып жетекшілер онкүндігі жоспарына  сәйкес "Алмас қылыш" дебат үйірмесінің ұйымдастыруымен мұғалімдер арасында дебат ойыны өтті. Бұл шараның мақсаты – ұстаздар арасында пікір алмасу, ой-өрісін кеңейту, сондай-ақ, дебат мәдениетін насихаттау. Дебат тақырыбы: "БП.Жасанды интеллект білім беру сапасын жақсарта алады деп санайды: қажеттілік пе, әлде артықшылық