5-сыныптардағы сабақтастық бойынша педагогикалық консилиум
![]() | ![]() |
2024 жылдың 15 қарашасында «№19 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ-нде 5-сыныптардағы сабақтастық бойынша педагогикалық консилиум өтті. Консилиум мектеп директоры А.А.Жунусованың алғы сөзімен басталып, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Ж.М.Нурмухаметованың «5-сынып оқушыларын оқытудағы және пәндік оқытуды бейімдеудегі сабақтастық» атты таныстырылыммен жалғасын тапты. Сондай-ақ педконсилиум жұмысы барысында МӘБ жетекшілерінің ұйымдастыруымен өткізілген 5-сыныптағы негізгі пәндер бойынша бақылау жұмыстарына салыстырмалы талдаулар жүргізіліп, осы санаттағы оқушылардың әлеуметтік бейімделуі туралы ақпаратты сынып жетекшілері: Увалиева С.Б., Масалимова Н.Е., Шортамбаева Н.Ж., Маутбекова А.С., Рахимбаева Л.С., Жумабаева М.А. баяндады.
Мектеп психологтері: Салова Ю.Н., Абай А.Қ. бастауыш буыннан орта буынға көшу жағдайындағы сабақтастық мәселесін психологиялық тұрғыда толық зерделеп, 5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін диагностикалау нәтижелерінің жұмысына талдау жасады.
Консилиум қорытындысы бойынша бесінші сынып оқушыларын алдағы уақытта психологиялық және оқу-тәрбиелік бейімдеу бойынша құнды ұсынымдар ұсынылды.
15 ноября 2024 года в КГУ «Средняя общеобразовательная школа № 19» состоялся педагогический консилиум по преемственности в 5-х классах. Консилиум начался с приветственного слова директора школы Жунусовой А.А. и продолжился презентацией заместителя директора по учебной работе Нурмухаметовой Ж.М. «Преемственность в обучении и адаптации предметного обучения учащихся 5-х классов». Также в ходе работы педконсилиума проведен сравнительный анализ контрольной работы по основным предметам 5-го класса, организованный руководителями МОУ, информация о социальной адаптации данной категории учащихся представлена классными руководителями Увалиевой С.Б., Масалимовой Н.Е., Шортамбаевой Н.Ж., Маутбековой А.М., Рахимбаевой Л.С., Жумабаевой М.А.
Школьные педагоги-психологи Салова Ю.Н., Абай А.К. подробно изучили психологический вопрос преемственности в условиях перехода от начального звена к среднему, проанализировали работу результатов диагностики адаптации учащихся 5-х классов к среднему звену.
По результатам консилиума были выработаны рекомендации по дальнейшей психологической и учебно-воспитательной адаптации пятиклассников.