25 сәуірде N19 мектеп парламентінің оқушылары табиғатты аялау мақсатында мектеп ауласында "Біз орманды қорғаймыз! " тақырыбында флешмоб ұйымдастырды. Жасыл әлем — жарқын болашақ кепілі! Өз үлесімізді қосқанымызға қуаныштымыз! #ЖасылБолашақ#Экосана #ТабиғаттыҚорғайық# #таза_қазақстан_абай_облысы #ТазаҚазақстан #Біртұтас_тәрбие_Абай_облысы_Семей
Жасыл мектеп бағыты аясында мектеп парламенті "Экология" фракциясы «Біз орманды қорғаймыз» экологиялық акциясын қолдады #таза_қазақстан_абай_облысы #ТазаҚазақстан
24 сәуірде N19 мектептің 11-сынып оқушылары табиғатты аялау мақсатында мектеп ауласына ағаш отырғызды. Жасыл әлем — жарқын болашақ кепілі! Өз үлесімізді қосқанымызға қуаныштымыз! #АғашОтырғызу #ЖасылБолашақ #11сынып #Экосана #ТабиғаттыҚорғайық #
"Мектептегі сынып жетекшінің рөлі" тақырыбындағы сынып жетекшілер онкүндігі аясында ағымдағы жылдың 10 сәуір күні 8 сыныптар арасында "Жігіт сұлтаны - 2025" байқауы өткізілді. Іс-шараның мақсаты: қазақ халқының салт-дәстүрін, мәдениетін, ұлттық құндылықтарын жастар арасында дәріптеу және жас жігіттердің өнерін, білімін, тапқырлығын, шеберлігін таныту. Байқау қорытындысы бойынша 8 "А" сынып оқушысы Шәкірт Жантөре ""БАС ЖҮЛДЕ" иеленді, 8 "Б" сынып оқушысы Даниярұлы Надир" Өнерлі жігіт" 8 "В"
Ақпанның10 күні N19 мектепте "Біртұтас тәрбие" бағдарламасының "Шабыт" жобасы аясында 7-8 сыныптар арасында "Биле-биле" байқауы өтті. Байқауда оқушылар ұлттық және замануи билерден сайысқа түсті. Мектеп тәлімгері Н.Сеитова мен мектеп Парламенті ұйымдастырған байқауда оқушылар шығармашылық қабілеттерін шыңдай түсті.
#19 мектепте 13.12.24 ж. Тәуелсіздік күні мерекесіне орай 5- сынып оқушылары “Жас Ұлан” ұйымына 51 оқушы, “Жас Қыран” ұйымына 81 оқушы қатарға қабылданды. Мақсаты: өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, еліміздің бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікті қалыптастыру. Осы орайда мектебіміздің 132 оқушысы “Жас Ұлан”, “Жас Қыран” ұйымының қатарына қабылданды. #Біртұтас_тәрбие #жетістігім_еліме #өзін_өзі_басқару